Η επιστήμη στην υπηρεσία των εταιρειών
Έρευνα
Αγοράσατε ποτέ ένα προϊόν επειδή ακούσατε στην τηλεόραση ότι κάνει θαύματα; Τα τηλεοπτικά ρεπορτάζ για την ανακάλυψη νέων φαρμάκων σάς γεμίζουν ελπίδες και αισιοδοξία;
Όταν διαβάσετε αυτό το βιβλίο, ποτέ ξανά δεν θα δείτε με τον ίδιο τρόπο τις τεχνολογικές και επιστημονικές ανακαλύψεις που προβάλλονται στις εφημερίδες και στα δελτία ειδήσεων. Και σίγουρα θα το ξανασκεφτείτε προτού εμπιστευτείτε τα λόγια κάποιου που σας παρουσιάζεται ως αυθεντία.
Πρόκειται για μία αποκάλυψη των παγκόσμιων μηχανισμών πίσω από τη χειραγώγηση των επιλογών και της γνώμης του καταναλωτικού κοινού.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.